Välkommen!

Hej! Tänkte börja det här inlägget med en snabb presentation av mig och sedan en förklaring till varför jag startade den här bloggen. 

Josefin Svensson heter jag och bor i Rättvik tillsammans med min sambo Joel. Vi har två hundar, en katt och en liten kanin. Jag håller på och utbildar mig till förskollärare, går just nu första terminen. Mina intressen är att vara tillsammans med mina djur, se på film och självklart att baka! Annars hade jag nog inte startat den här bloggen. 

Bloggen startade jag helt för min egen skull. Jag kommer att använda den som ett litet receptregister åt mig själv. Är det något jag är bra på så är det att tappa bort mina hundra lappar med recept på. Så då tänkte jag att jag lägger upp dom här så kommer dom inte bort lika lätt. Perfekt också för mina vänner och bekanta som är intresserade av vad jag bakat för smaskigt, då kan även dom hålla koll på mig och mina recept. 

Kramis 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0